دسته‌بندی نشده

نقد سریال From

نقد و بررسی سریال From

نقد From : درام علمی-تخیلی ترسناکی که مانند یک Lost محصور در خشکی است
این نمایش درباره روستایی که قوانین طبیعت در آن اعمال نمی‌شود، شباهت‌های زیادی با درام سقوط هواپیما دارد – حتی با بازی هارولد پرینو.
روی تابلوی بیرون اداره پست نوشته شده است: «96 روز بدون حادثه». این اطمینان‌بخش است، تا زمانی که فکر کنید ممکن است فردی که مسئول به‌روزرسانی علامت است توسط پیرزن عجیب و غریب و مرده‌ای که بعد از تاریکی هوا در کمین پنجره‌های مردم نشسته است، از بدن خارج شده باشد و با ناراحتی صدا می‌زند: «بگذار وارد شوم. من خیلی تنهام». در From (Sky Sci-Fi)، این یک امکان است.

متأسفانه، میگان کوچولو پنجره ارسی خود را باز کرده است تا پیکر نیازمند را بپذیرد و در نتیجه او و مادرش در یک صحنه جنایت پر از خون قبل از تیتراژ افتتاحیه ظاهر می شوند.

اتفاقا From عنوان قابل توجهی است. این نشان می دهد که ما آنقدر فیلم و برنامه تلویزیونی ساخته ایم که تمام اسم ها و افعال را تمام کرده ایم و اکنون وقت آن است که حروف اضافه بدرخشند. این فقط یک مسئله زمان است که قبل از “با وجود” وجود دارد.

به هر حال، اتفاق عجیبی برای این بورگ معمولی رخ داده است و اگر من آهسته سوزهای تلویزیونم را بشناسم، تا فصل دوم که به تازگی راه اندازی شده است، نمی دانیم که چیست. ستاره ها و راه راه هایی که بیرون اداره پست بال می زنند، پاره شده اند. پاره شده، مردم! شما قبلاً خیلی زیبا بودید، ستاره و راه راه، اما حالا چه کسی دوست دارد به شما سلام کند؟

این همان شهری است که در آن مردان بدون کنایه، دنبه می پوشند. در واقع، تمام کنایه‌های محلی برای جوک باکس غذاخوری ذخیره می‌شود که نقش The Animals را بازی می‌کند، ما باید از این مکان بیرون بیاییم. بنا به دلایلی که احتمالاً در فصل دوم خواهیم داشت، هیچ کس این کار را نخواهد کرد. این مکان مانند نمایش ترومن است، به نظر می رسد که فقط اکثر زنان در رشته خیاطی آمیش فارغ التحصیل شده اند.

این صحنه ای است که جیم و تابیتا، زوجی غیرقابل توجه، زمانی که به طور غیرمنتظره ای با ون کمپر خود راضی و بشقاب های آریزونا، به علاوه دو بچه بامزه، جولی و ایتان، به شهر می رسند، با آن مواجه می شوند. آن‌ها خانواده‌ای هستند که ترجیح می‌دهم خانواده‌شان را قبل از تیتراژ ابتدایی بگیرم، اما شما فقط می‌دانید که آنها گرداب دراماتیک درام خواهند بود. وقتی مراسم تشییع جنازه میگان و مادرش در حال پایان است، آن‌ها می‌آیند تا بپرسند چگونه به بزرگراه برگردند.

چقدر مناسب است که از شخصیتی با بازی هارولد پرینو، بازیگری که بیشتر برای بازی در فیلم گمشده به عنوان یکی از بازماندگان سقوط هواپیما در جزیره‌ای ترسناک و ترسناک که هیچ‌کس قادر به ترک آن به مدت شش فصل نبود، شناخته شده است، راهنمایی بپرسند. From is محصور در خشکی Lost – نیروهای بدخواه هستند که شب ها برای کشتن مردم (و احتمالاً پرچم را نیز به صدا در می آورند) بیرون می آیند. پرینو نقش بوید استیونز را بازی می‌کند که دیگر نقش بچه‌بازی Lost نیست، بلکه یک کلانتر میانسال است که وظیفه دارد چیزها را مرتب کند.
او می‌داند که خانواده محکوم به فنا هستند و دیگر آن بزرگراه را نخواهند دید، اما به آنها می‌گوید که مستقیماً حرکت کنند: «پس خواهید دید.» چیزی که آنها می بینند این است که کسی فضا را خم کرده است: به هر سمتی که بروند، مدام به این شهر بازمی گردند. (همین مورد برای من در محل اتصال اسپاگتی اتفاق افتاد – زمانی که به ساتون کولدفیلد رسیدم شبیه تام هنکس در Castaway شدم.)

از این رو عنوان نمایش: فقط “از” وجود دارد، هرگز “به”. جک بندر، کارگردان چهار قسمت اول، با این تروپ فرسوده سرگرم می شود. این نوعی نمایش است که در آن جیم به شدت ترمز می‌کند و می‌گوید: “چی… -؟” وقتی درختی راه را می بندد، طبیثه می گوید: چرا درختی راه را بسته است؟ جیم می گوید: حتماً طوفان است. او پاسخ می دهد: «این یک طوفان انتخابی است. طبیطه البته همینطور است. این یک منطقه شبح وار است که قوانین طبیعت در آن اعمال نمی شود. مانند سولاریس، اما مفهوم کمتر.
تابیتا سعی می کند به بچه ها اطمینان دهد که پرندگانی که در بالا می چرخند کلاغ نیستند. او ناامیدانه می گوید که این خوب است، زیرا اسم جمعی زاغ ها صرفاً نامهربانی است، نه قتل. ون کمپر حرکت می کند، تنها پس از اجتناب از مقداری گوشت تازه ورودی (هیپسترها با بشقاب های نیویورکی) تصادف می کند. اتان پای میز را از پای خود می گذراند، بنابراین نمی توان او را از خرابه خارج کرد، حتی با وجود اینکه تاریکی در حال سقوط است و جنگل ها با صدای تهدید زنده هستند.

کلانتر بوید می گوید: «آنها می آیند. اما چه کسی می آید؟ بهترین حدس من موارد اضافی از سری آخر The Walking Dead است. آنها از گرجستان بسیار آهسته راه رفته اند. اکنون، آن‌ها می‌خواهند کاری مطمئن انجام دهند که بهتر از همه می‌دانند: هشت ساعت صرف آرایش قبل از تظاهر به ضیافت بقایای انسان برای 169 قسمت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا